Mikä tämä on?

Asukkaille kertoo kunnan päätöksistä. Palvelu kokoaa kokoukset yhteen paikkaan. Tekstit on helppo lukea.

Miten se toimii?

Palvelu hakee tiedot kunnan sivuilta. Tekoäly etsii sinulle tärkeät asiat. Näet helposti päätökset rahasta ja palveluista.

Miksi tämä on tärkeää?

Kuntasi tekee paljon päätöksiä. Ne vaikuttavat sinun elämääsi. Täällä näet päätökset helposti.

Mistä tiedot tulevat?

Tiedot tulevat kunnan sivuilta. Tiedot ovat julkisia. Voit tarkistaa alkuperäisen lähteen.